Главная » Файлы » Мои файлы |
В категории материалов: 629 Показано материалов: 281-290 |
Страницы: « 1 2 ... 27 28 29 30 31 ... 62 63 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
Важливою складовою навчально-виховної роботи ВНЗ є розроблена і впроваджена cистема роботи кураторів академічних студентських груп. Головною фігурою в реалізації програм виховної роботи є куратор груп, тобто особа, яка організовує систему відносин в групі через різні види виховної діяльності і відповідає за виховну роботу перед керівництвом відділення, факультету, інституту, університету. |
Законодавство України про відходи складається із низки законодавчих актів, зокрема, законів України «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про поводження з радіоактивними відходами», «Про металобрухт», Кодексу України про надра та інших нормативно-правових актів. Закон України «Про відходи |
З А К О Н У К Р А Ї Н И Про тваринний світ Тваринний світ є одним з компонентів навколишнього природного середовища, національним багатством України, джерелом духовного та естетичного збагачення і виховання людей, об'єктом наукових досліджень, а також важливою базою для одержання промислової і лікарської сировини, харчових продуктів та інших матеріальних цінностей. |
Жи́дкие криста́ллы (сокращённо ЖК) — это фазовое состояние, в которое переходят некоторые вещества при определенных условиях (температура, давление, концентрация в растворе). Жидкие кристаллы обладают одновременно свойствами как жидкостей (текучесть), так и кристаллов (анизотропия). По структуре ЖК представляют собой вязкие жидкости, состоящие из молекул вытянутой или дискообразной формы, определённым образом упорядоченных во всем объёме этой жидкости. |
Моральний обов'язок — це добровільне зобов’язання особи підкорятися нармам суспільної моралі. Моральний обов’язок дещо відрізняється від обов’язку суспільного. Насамперед, однією із найбільш визначних властивостей морального обов'язку є його добровільність. Обов'язок лише тоді стає власне моральним, коли слідування його вимогам є добровільним. Моральний обов'язок — це наше свідоме та вільне підкорення моральному наказу самого себе самому собі. |
Вплив кримінально – правових санкцій на свідомість людей В нашому законодавстві існує безліч типів правопорушень: кримінально – правові, цивільно – правові, адміністративні, дисциплінарні тощо. Кримінально – правові правопорушення в нашому законодавстві прийнято називати злочинами. Специфіка злочину полягає в тому, що він є більш небезпечним ніж будь – яке інше правопорушення. Він має найбільший рівень суспільної небезпечності. |
Мета: дати учням поняття казки як фольклорного жанру, розгля- нути будову та різновиди казок, розкрити національний колорит української казки; ознайомити учнів з народною казкою «Про правду і кривду», допомогти учням усвідо- мити народне уявлення про добро і зло, смішне і страшне, красиве і потворне, зосередити увагу дітей на моральних акцентах казок: боротьбі добра і зла, красивого і потворного; |
Мета: оволодіти навичками опису предметів за власними спостереженнями; розвивати зв’язне мовлення; збагачувати словниковий запас; розвивати образне та логічне мислення, вміння оформляти свої думки; виховувати естетичні смаки, любов до художнього слова. Тип уроку: нетрадиційний. |
1.Для відкриття магазину необхідно мати певний капітал. 2. Скласти бізнес-план, без нього - нікуди. Скласти його можна самому, а можна найняти для цього людей з фаховою освітою. Але ідея ця - не найкраща. Адже, як дилетант без цього самого утворення, ви цей геніальний і професійний план просто не зрозумієте. Тому, план я пропоную скласти за такою схемою: |
1) вихід на ринок; 2) створення попиту на наш продукт серед закладів (мереж закладів) громадського харчування; 3) досягнення тимчасової монополії на ринку; 4) використання невеликого асортименту продукції на ринку; 5) використання найдешевших і водночас ефективних способів збуту продукції; 6) використання найдешевших і водночас дієвих рекламних заходів; 7) використання цін, які будуть задовольняти на інтереси та інтереси споживача; |