Главная » Файлы » Контрольные работы » Контрольные работы |
В категории материалов: 349 Показано материалов: 121-130 |
Страницы: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 34 35 » |
Сортировать по: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Загрузкам · Просмотрам
Пoстанoвка прoблем. Сучасні тенденції фoрмування іннoвативнo-іннoваційнoгo рoзвитку екoнoміки актуалізують прoблему пошуку іннoваційних ідей і рішень, реалізація яких здатна кардинальнo трансфoрмувати як бізнес-сферу, так і сoціумпрoстір. Будь-яка ідея має шанси стати прoдуктивнoю, тoбтo такoю, щo принoсить прибутoк /вигoду, тільки тoді, кoли вoна сфoрмульoвана, прoекспертoвана та oцінена. |
Офіційний дилер з продажу автомобілів марки «Лексус» Атосалон-це юридична особа,яку потрібно зареєструвати в відповідному до закону порядку(див. пункт 2.1) з метою отримати свідоцтво про державну реєстрацію, а щоб стати дилером автомобілів марки «Лексус» потрібно укласти відповідний міжнародний договір з компанією «Лексус».(дилерський договір) |
1. Поняття «інформація» в різних галузях права, в законодавстві, міжнародно-правових актах. Галузь права, законодавство, міжнародно-правовий акт Поняття «інформація» Інформатика Вперше на науковому рівні термін “інформація” знайшов своє відображення у математичній теорії інформатики і теорії передачі даних каналами зв’язку Клода Шеннона, в якій він під інформацією розумів усі види повідомленьНабір відомостей про об'єкти, явища і процеси навколишнього світу |
Олексадрівська районна рада Кіровоградської області прийняла рішення про звернення до обласної ради з клопотанням про створення на території району природного заповіднику. Отримавши рішення райради, голова обласної ради звернувся до Президента України з проханням підтримати ініціативу щодо створення заповіднику. |
1) Характеристика засновницького договору створення юридичної особи Створення юридичних осіб шляхом об'єднання майна і спільної підприємницької діяльності їх засновників (учасників) в теорії вважається специфічним різновидом спільної діяльності, яка, щоправда, власне правовими нормами про спільну діяльність не регулюється. |
1.Теорія………………………………………………………………………………3 2.Практичне завдання……………………………………………………………..10 3.Список використаної літератури………………………………………………12 |
Семінар — вид навчальних занять практичного характеру, спрямованих на поглиблення, розширення, деталізацію і закріплення теоретичного матеріалу. Семінарські заняття сприяють активізації пізнавальної діяльності студентів, формуванню самостійності суджень, умінню відстоювати власні думки, аргументувати їх на основі наукових фактів. Вони сприяють оволодінню фундаментальними знаннями, допомагають розвивати логічне мислення, формувати переконання, |
Нині в усьому світі система вищої освіти є ключовою сферою розвитку суспільства, привертає до себе надзвичайно велитрику увагу і зазнає критики в контексті тенденцій розвитку світових освітніх систем, у тому числі європейських. |
Традиційно метод навчання визначають як спосіб взаємозалежної і взаємозумовленої діяльності педагога і студентів, спрямованої на реалізацію цілей навчання, або як систему цілеспрямованих дій педагога, які організують пізнавальну й практичну діяльність студентів і забезпечують розв'язання завдань навчання. |
Методика дробного осаджування: Розбавлений 1 відсотковий р-н П + осаджувач(поганий розчинник). Термостатують , підтримуючи Т з точністю до 0,01. Таку точність термостатування, застосовують, тому, що процеси розчинення і зворотні їм процеси дуже чутливі до змін температури. Після досягнення заданої температури , і починають по краплинам, з перемішуванням, додавати осаджувач, поки не зявиться помутніння. Коли ця мутність стане значною – перестають + осаджувач, і нагрівають суміш на декілька градус ів, поки помутніння не щезне. |