Главная » Файлы » Контрольные работы |
В разделе материалов: 349 Показано материалов: 341-349 |
Страницы: « 1 2 ... 33 34 35 |
Верховна Рада АРК звернулась до Конституційного Суду України із заявою про проведення перевірки відповідності Конституції України положень ст.143 Земельного кодексу України щодо примусового припинення права власності на земельну ділянку у разі її використання не за цільовим призначенням. |
ПЛАН 1. Суспільство, індивідуальність і “особистість” 2. Сім’я, дитинство, самовиховання 3. Соціалізація, соціальна адаптація 4. Шкільний вік, життєва позиція, університет 5. Агенти соціалізації, соціальний статус |
Варіант 1 Задача 1 Вексель номіналом 50000 і терміном 4 року розміщений на ринку по курсу 60. За 3 роки до погашення вексель купили за 35000 дол. Через півтора року він був реалізований за 40000 дол. Оцінити доходність операції купівлі-продажу векселя, а також її доцільність (у вигляді річної облікової ставки). Зробіть висновки. |
В педагогіці, як і в будь-якій науці існує ціла низка методів дослідження. Але перед тим як розкрити основні методи науково-педагогічного дослідження, вважаю, що слід розкрити основні поняття, якими буду оперувати: «наукове дослідження», «об`єкти дослідження», «педагогічне дослідження», «методи дослідження». Наукове дослідження — особлива форма процесу пізнання, систематич-не, цілеспрямоване вивчення об'єктів, в якому використовують засоби і методи науки, в результаті якого формулюються знання про досліджуваний об'єкт. Педагогічне дослідження – це свідомий цілеспрямований пошук напря-мів удосконалення педагогічного процесу з використанням певного науково-го апарату, наукових методів і прийомів. |
Варіант 1 Задача 1 Вексель номіналом 50000 і терміном 4 року розміщений на ринку по курсу 60. За 3 роки до погашення вексель купили за 35000 дол. Через півтора року він був реалізований за 40000 дол. Оцінити доходність операції купівлі-продажу векселя, а також її доцільність (у вигляді річної облікової ставки). Зробіть висновки. |
МОДИФІКОВАНИМИ ОРГАНІЗМАМИ 1.1.Поняття генетично модифікованих організмів Генетично модифікований організм – це рослина, тварина чи мікроорганізм, генетичний код яких був змінений, віднятий чи доданий (з таких самих видів чи інших), для того щоб надати характеристик, не закладених природно. Наразі немає узгодженого всіма державами універсального визначення ГМО. Термін «генетично модифікований організм» законодавчо визначений Директивою ЄС 2001/ 18/ ЕС від 12 березня 2001 р. Відповідно до ст. 2 (2) цієї директиви організм є генетично модифікованим, якщо його генетичний матеріал був змінений неприродним шляхом, внаслідок спаровуванням та/ або природних рекомбінацій. Директива перераховує декілька технологій, використання яких дає генетично модифіковані організми. Це переміщення рекомбінанту ДНК, створеного за межами організму за допомогою лабораторних технологій та певних процедур, що використовуються для злиття клітин. |
План – конспект лекції Доброго дня, шановні студенти! Мене звати ... Тема сьогоднішньої лекції звучатиме так: «Розвиток творчого потенціалу студентів» Цілі лекції: Дидактична – визначення понять «активність особистості», «творчість». Розвивальна – розширення знань про власний творчий потенціал та саморозвиток творчої діяльності. Виховна – розвивати творчий потенціал студентами та спонукання до самовдосконалення. План лекції: Вступ. 1. Що таке творчий потенціал та творчість? 2. Умови, які впливають на розвиток творчого потенціалу студентів. 2.1 Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу 3. Методики дослідження творчого потенціалу та креативності студентів. Висновок. Головна проблема лекції викликана потребою психологів та викладачів у досконалих методах психолого-педагогічного впливу на особистість студента з метою розвитку творчого потенціалу |
Варіант № 26 1. Оцінка і облік поточних зобов’язань. 2. Особливості відображення в обліку нематеріальних активів. 3. Звіт про зміни у власному капіталі. 1. Оцінка і облік поточних зобов’язань. Саме визначення поточних зобов’язань відображене в МСБО 13 «Представлення в звітності поточних активів і поточних зобов’язань», що визначає поточні зобов’язання як «зобов’язання, що підлягають оплаті за вимогою кредитора або ліквідація (погашення) яких очікується протягом одного року з дати складання балансу». До їх складу включають: 1) кредити банків та інші позики; 2) частина довгострокової заборгованості, що підлягає погашенню протягом року з дати складання балансу (якщо не існує наміру рефінансувати борг на довгостроковій основі); 3) дивіденди до виплати; 4) нараховані передбачені (потенційні) зобов’язання; 5) торгова кредиторська заборгованість та інші нараховані зобов’язання (витрати); 6) нараховані податки; 7) доходи майбутніх періодів. В основному зобов’язання пов’язані з оплатою двох сум: - основної (чи первісної) суми боргу; - відсотків, нарахованих на основну суму. |
Модуль ”Управление персоналом” Контур управления персоналом позволяет автоматизировать задачи учета кадров на предприятии и выполнение вычислительных процедур, связанных с оплатой труда персонала. Контур состоит из модулей «Управление персоналом», «Табельный учет» и «Заработная плата», которые могут использоваться как совместно с другими модулями системы «Галактика ERP» с единой базой данных, так и самостоятельно. При разработке контура реализованы два основных принципа: универсальность - возможность использования в любых организациях (независимо от форм собственности), начиная от крупных, со штатом в несколько тысяч человек, до предприятий малого бизнеса; позволяет реализовать любой подход к решению задач учета кадров и оплаты труда персонала в таких странах, как Украина, Россия, Беларусь, Молдова, Казахстан, Узбекистан; |