Главная » Файлы » Доклады |
В разделе материалов: 3141 Показано материалов: 2001-2010 |
Страницы: « 1 2 ... 199 200 201 202 203 ... 314 315 » |
Вступ На сьогодні в Україні питання правового регулювання права на страйк є вкрай актуальним, оскільки до 1989 року жодної норми радянського трудового права не було присвячено цим правам. За сучасних умов дедалі частіше виникають випадки численних звільнень «за власним бажанням» та «за згодою сторін» без відповідності даних обставин дійсності, невиплата чи несвоєчасна виплата заробітної плати, скорочення |
Постановка проблеми. Для українського суспільства питання забезпечення економічної безпеки стоїть особливо гостро, що пояснюється наявністю таких проблем, як необхідність створення сприятливих умов для подальшого розвитку підприємництва; існування перманентної економічної кризи; порушення прав і свобод людини та громадянина; зростання рівня злочинності та корупції; поширення загрози тероризму, неконтрольованого розповсюдження зброї |
Загальні правила про предмет виконання зобов’язань Предмет зобов’язання відноситься до його суттєвих умов. Предметом виконання зобов'язання називають ту річ, чи роботу послугу, що у силу зобов'язання боржник зобов'язаний відповідно передати, чи виконати (надати) кредитору. Іншими словами предметом зобов’язання є те, стосовно чого боржник зобов’язаний виконати дію; річ, робота, послуга чи грошова сума . |
Принцип оптимального поєднання централізованого і локального правового регулювання є однією з важливих засад функціонування трудового права у системі права України. Ця фундаментальна категорія трудового права та її складові частини завжди були і будуть у центрі уваги науковців. Зокрема, локальне правове регулювання, його поєднання з централізованим регулюванням трудових відносин є одним з головних напрямів дослідження проф. Р.І. Кондратьєва . |
Правовий прецедент (від лат. від лат. praecedens — той, що попереду) — джерело права, що являє собою письмове або усне рішення судового або адміністративного органу, якому надається державою формальна обов'язковість, і воно стає нормою, еталоном, зразком при розгляді всіх подібних справ у майбутньому. Правовим прецедентом вважається рішення суду чи адміністративного органу, винесене в аналогічній справі в межах аналогічного судочинства. |
• за можливістю спростування: o презумпції, що не можуть бути спростовані — це закріплені в законі припущення про наявність або відсутність певних фактів, які не підлягають сумнівам, а тому не потребують доказування. Наприклад, презумпція недієздатності неповнолітнього. o презумпції, що можуть бути спростовані — це закріплені в законі припущення про наявність Наприклад, презумпція невинуватості, презумпція правомірності правочину (ст. 204 ЦК). |
Президент України Глава держави - Президент України. І нститут президентства в Україні було введено Законом України від 5.07.1991 року "Про заснування поста Президента України і внесення змін і доповнень до Конституції України". Згідно з Конституцією України, Президент України є главою держави і виступає від її імені. (Конституція України, ст. 102.) |
централізованого управління; координації дій; пріоритетності наукової ініціативи; обов'язкового інформування громадськості; необхідності обліку, кадастру та моніторингу рідкісних рослинних угруповань; зацікавленості та відповідальності землекористувачів; відповідності міжнародним вимогам. |
1. Публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. |
ПРАВОВИЙ СТАТУС ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ Органами виконавчої влади України є КМУ, міністерства, інші центральні органи виконавчої влади та місцеві державні адміністрації. Кабінет Міністрів є вищим органом у системі органів виконавчої влади, він спрямовує і координує роботу міністерств, інших органів виконавчої влади. Кабінет Міністрів України відповідальний перед Президентом України і Верховною Радою України, підконтрольний і підзвітний Верховній Раді України. |