Главная » Файлы » Курсовые работы |
В разделе материалов: 357 Показано материалов: 351-357 |
Страницы: « 1 2 ... 34 35 36 |
ЗМІСТ Вступ 1.Стан та перспективи формування і розвитку індустрії оздоровчого харчування в Україні 1.1. Зміни у споживанні продуктів харчування в Україні 1.2.Характеристика екологічного стану довкілля та якості традиційних харчових продуктів 1.3. Значення натуральних ентеросорбентів (харчові волокна) в сучасному раціоні харчування 1.4. Аналіз застосування ентеросорбентів 2. Актуальність виробництва природних харчових сорбентів 2.1. Необхідність застосування ентеросорбентів в медицині 2.2. Основні чинники і механізм дії сорбентів 2.3. Побічна дія ентеросорбентів і протипоказання до їх використання 3. Основні види сорбентів та механізмів сорбції 3.1.Класифікація ентеросорбентів 3.2. Характеристика мінеральних сорбентів 3.3. Іонообмінні матеріали 4.Властивості та дія хемосорбентів 4.1. Біоспецифічні сорбенти очищення плазми і крові 4.2.Сорбенти для лікування порушень жирового обміну 4.3.Антипротеїназні гемосорбенти - імуносорбенти 5.Інноваційні технології імуносорбентів 6.Характеристика основних компонентів природних харчових сорбентів 6.1.Властивості та функціональна дія основного компонента харчових волокон – целюлози 6.2.Властивості та функціональне значення геміцелюлоз 6.3.Властивості та функціональна дія пектинових речовин 6.4.Властивості та функціональна дія лігніну 7.Застосування ентеросорбентів в медичній практиці 8.Лікувально-профілактичні продукти на основі пектину Висновки Список літератури |
План Вступ 3 Розділ І. Теоретичні основи методології побудови управлінського обліку на підприємствах харчової промисловості 4 1.1. Нормативна база побудови управлінського обліку на підприємствах харчової промисловості 4 1.2. Організація управлінського обліку за місцями виникнення витрат та за центрами відповідальності 5 1.3. Організаційна структура управління підприємством 17 Розділ ІІ. Організація управлінського обліку на ДП ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінаті № 12 26 2.1. Техніко-економічна характеристика підприємства 26 2.2. Інформація, що надається центрами відповідальності 28 2.3. Управлінські рішення, що приймаються на підставі управлінської звітності 39 Розділ ІІІ. Удосконалення методології побудови управлінського обліку на ДП ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінаті № 12 47 3.1. Проблеми вдосконалення управлінського обліку на ДП ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінату №12 47 3.2. Вдосконалення управлінського обліку на ДП ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінату №12 54 Висновки 56 Список використаної літератури 59 |
Вступ. Розділ І. Теоретична основа. 1.1. Готельні підприємства та послуги, що вони надають. 1.2. Автомобільний туризм та готельні підприємства типу кемпінг. 1.3. Особливості організації технології послуг в готельних підприємствах типу кемпінг. 1.3.1. Загальні вимоги і особливості обслуговування в готельних підприємствах типу кемпінг 1.3.2. Обладнання в готельних підприємствах типу кемпінг Розділ ІІ. Аналітична частина. 2.1. Готельні підприємства типу кемпінг в Європі 2.1.1. Коротка інформація про підприємство. 2.1.2. Характеристика послуг, які надаються підприємством. 2.2. Готельні підприємства типу кемпінг в Ураїні 2.2.1. Коротка інформація про підприємство. 2.2.2. Характеристика послуг, які надаються підприємством. 2.3. Порівняння організації технології послуг розміщення в готельних підприємствах типу кемпінг різних країн Розділ ІІІ. Пропозиції та рекомендації щодо удосконалення організації технології послуг розміщення в готельних підприємствах типу кемпінг Висновки. Список використаних джерел. |
Зміст Вступ………………………………………………………………………. 4-5 Розділ1:Теоретичні основи організації готельного господарства 1.1Сутність та особливості послуг, які надаються споживачам у готельному господарстві………………………………………………………………. 6-22 1.2Механізм управління якості готельних послуг……………............ 22-25 Розділ 2:Особливості надання послуг в готельних мережах «Fourseasons» 2.1 Маркетингове середовище. Внутрішньофірмовий маркетинг…... 26-27 2.2 Організаційно-економічна характеристика готелей………………. 27-34 Розділ3:Шляхи удосконалення організації надання послуг споживачам в готелях……………………………………………………………………... 35-43 Висновки…………………………………………………………………… 44 Список використованої літератури………………………………………. 45 |
ЗМІСТ Вступ...……………………………………………………………...5 Постанова задачі…………………………………….……….….…8 Методи вирішення задачі……………………………..….………9 Інструкція користувача………………………………………….15 Висновки………………………………………………………….28 Бібліографічний список………………………………………….29 Додатки……………………………………………………………30 |
ЗМІСТ Вступ………………………………………………………..………...5 Постановка задачі……………………………………………………7 Методи вирішення задачі…..………………………………..………8 Інструкція користувача………………….………………………….12 Висновки…………………………………….……………………….13 Бібліографічний список……………………….…………………….14 Перелік графічного матеріалу ………………...……………………15 |
ЗМІСТ 1. Вступ 3-4 2. Розділ І: Поняття визнання та виконання рішень іноземних судів. 1.1. Визнання і приведення до виконання рішень іноземних судів як інститут міжнародного цивільного процессу. 5-13 1.2. Співвідношення понять «визнання» та «виконання» іноземних судових рішень в міжнародному приватному праві 3.Розділ ІІ : Правове регулювання інституту визнання та виконання рішень іноземним судом. 2.1Міжнародно-правове регулювання інституту визнання та виконання іноземних судових рішень. 16- 27 2.2 Правові підстави визнання і виконання рішень іноземних судів в Україні. 27- 32 4.Висновки 33-35 5. Список використаних джерел 36-38 |