Главная » Файлы » Мои файлы |
ХРИСТИАНСКИЕ ОСНОВЫ ЭКОЛОГО-ПРАВОВОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ, критика статьи
[ Скачать с сервера (55.5 Kb) ] | 23.03.2017, 00:08 |
1. Лю Хуянь «Концепт и взгляды на природу в екологическом праве», Государство и право, 2010 № 3 Відчувається значний вплив східної філософії у даній статті, зокрема автор вважає, що природі притаманні духовні риси. Дивує, що в екологічному праві можна зустріти такі глибокі всесторонні думки. Особливо цікаво зрозуміти співвідношення концепту природи в екологічному праві та концепту екологічного права, довідатися які існують в науці підходи духовності природи, про дух, єдність природи та людини, тощо. Автор зазначає,що на його думку лише екологічне право прямо виражає сутність природи як такої . Концепт природи екологічного права –ідеологія , яка сформувалася на основі суджень і критеріїв для використання природи. 1.Економічні атрибути природи: автор зауважує,що з появою людини природа є для неї джерелом одягу,їжі,місця проживання . Адам Сміт говорив:»Земля – матір багатства, а праця – батько його. 2.Екологічні атрибути природи є невід’ємною умовою життя та розвитку,які становлять з людством екологічну систему. Економічні атрибути – це властивості закриті. Автор статті зазначає, що правова система повинна екологозуватися. Екологічне право – це набір правил по визнанні , регулюванні та охороні екологічних атрибутів. 3.Духовні атрибути природи: «Духовні атрибути « природи виявляються в її красоті та естетичній цінності для людей. 4.Концепт екологічного права. Платон говорив, що концепт розуміння і є стан вищого досконалості речей ; т.з стан вищої досконалості і є ідеальним , досконалий стан. Концепт екологічного права є стан вищої досконалості такого права , яке є ідеальним , необхідним та належним. Автор статті виділяє категорії екологічного права : Помірність(обмеження)- одне із ключових понять екологічного права . Розуміння ( помірності) в екологічному праві як протиріччя тенденціям сучасності; Безперервність ( постійність). Одним із важливих розумінь моралі ( прогресуючого розвитку) є постулат «завтра і сьогодні однаково важливі». Автор посилається на статтю , яка опублікована в журналі «Екологічне право», де зазначається, що кожне покоління є опікуном , захисником прав і інтересів землі перед наступними поколіннями і реалізація передається від покоління до покоління на основі рівності прав та використанні природних ресурсів. Справедливість - в екологічному праві виникає із суджень , що людство відповідає на нові визови. В екологічному праві справедливість, розглядається як : • володіння людьми в одній ері системної природи як головна умова співіснування між поколіннями , а несправедливість в плані розуміння володіння джерелами багатства ; • рамки справедливості прав повинні охоплювати всі існуючі людські речі. Справедливість прав в екологічному праві стимулює,заохочує людство поважати права всіх існуючих осіб. Арістотель розглядає справедливість,як « множество высоких добродетелей» життя ( співіснування). В преамбулі Всесвітньої хартії природи , пр. Генеральною Асамблеєю ООН в 1982 році , говориться, що :»Каждая форма жизни специчефическая, и , какова бы ни была ее ценность по отношению к человечеству , она всегда должна уважаться для признания имманентной ценности других органических тел , человечество должно придерживаться принципов морали». В преамбуле к Конвенции о биологическом разнообразие указывается :»Защита многообразия живых существ –это дело общей заботы всего человечества» Екологічне право вказує ,що небезпечним для життя є забруднення та руйнування таких факторів оточення, як повітря ,вода ,шум та інше. Єдність природи та людини . Хайдерр вказує,що основою стану людини є «жити в світі». Людина і світ дві нероздільні . Єдність природи і людини ідеальний стан відношення людини і навкол. оточення. Гармонія .Понятие гармония является развитием древнего принципа»не навреди»:заключается в охране прир. Дух. Цінність духа в екологічному праві - включає цінність знань , естетичну цінність. Гуманізм . Екологічне прова пропонує нову формулу життя . Як говорить Шеллинг,особистими переживаннями люблячого серця керує свобода любові : любити тварин,любити землю и другі природні ресурси. Чутливість. Екологічне право бажає створити нову людину ,яка переповнена почуттями , переживаннями . Nota bene. Человек в экологическом праве –это человек, стремящийся к целостности, человек постоянно совершенствующийся и самореализующийся. Концепт экологического пава – это движение « от обязательств к нравственности» Автор статті говорить, що концепти екологічного і цивільного права доповнюють один одного вцілому. Дане дослідження є неординарним та дозволяє оцінити можливості екологічного права по-новому. | |
Просмотров: 484 | Загрузок: 10 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |