Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Вторник, 26.11.2024


Главная » Файлы » Мои файлы

Бронювання столиків online
[ Скачать с сервера (45.6 Kb) ] 18.06.2017, 07:28
Структура
1.Резюме
2. Конкуренція та інші зовнішні фактории
3. Маркетинг-план
4. Виробничий план
5. Організаційний план.
6. Оцінка ризиків
7. Фінансовий план

Резюме
Продуктом проекту є послуга по бронюванню столиків у ресторанах (online).
Пропонується дохід отримувати у вигляді двох джерел:
Сума у розмірі 25 гривень за одне замавлення через наш сайт – являє собою комісію. Сума у розмірі 1000 гривень – щомісячна абонентська плата ресторану при підключенні до сайту.
Витрати (одноразові) на організацію Інтернет-сайту складають 61 900 грн.
Потреба у стартовому капіталі - 137 450 грн.

Конкуренція та інші зовнішні фактори
Конкуренція на українському ринку представлена такими сайтами:
Непрямі конкуренти
• http://restorangid.com.ua
• http://www.2k.ua
• http://restoran.ua
Прямі конкуренти
• http://freeplace.com.ua
• http://pro-otdyh.com.ua
• http://restorania.com
• http://chicken.kiev.ua
• http://www.cafe.ua


Непрямі конкуренти
Сайти потрапили в дану категорію, є каталогами ресторанів: на них можна знайти різні заклади вашого міста, дізнатися про відкрилися ресторани, знайти інформацію про акції і знижки, прочитати відгуки, рецензії та крітіку.Онлайн бронювання столиків та залів, не є їх першорядної функцією, а на деяких сайтах навіть відсутня.
Окремо потрібно розглянути сайт http://www.2k.ua, на цьому сайті присутня функція онлайн бронювання, але тільки в мережі ресторанів «Козирної карти». На сайті можна знайти велику кількість інформації по ресторанах мережі, отримати картки знижок, дізнатися останні новини та акції.
Прямі конкуренти
Основним конкурентом є сайт http://restorania.com, цей сервіс дозволяє побачити як виглядає ресторан всередині завдяки 3D панорамі (це дозволяє скласти цілісне враження про ресторан: атмосфера, інтер'єр, схема ресторану). Крім цього на сайті можна замовити їжу з будь-якого ресторану, який підключений до системи. Для того що б користувач завжди міг зробити покупку, існує спеціально розроблене додаток для IOS і Android.
http://chicken.kiev.ua - при бронюванні столика через цей сайт, в ресторані можна отримати знижку в розмірі 5-10%. За допомогою цього сервісу столик можна забронювати тільки з 9:00 до 18:00 в інший час і на вихідних дана послуга не надається, що істотно обмежує корисність сервісу.
http://www.cafe.ua - проект дуже схожий на вищерозглянутих (http://chicken.kiev.ua), він має більш приємний дизайн і відрізняється тільки більш зручним пошуком ресторанів.
http://pro-otdyh.com.ua - скоро на цьому сайті з'явиться можливість вибирати столик візуально (буде представлена схема закладу). Крім цього сайта, на українському ринку функціонально схожих на наш проект сайтів не існує (за винятком сайтів приватних ресторанів, такого як http://marchello.com.ua/tablebrons). Даний проект має, швидше, інформаційний характер, і функція онлайн бронювання другорядна.
http://freeplace.com.ua - спеціалізований проект для онлайн бронювання, на сайті присутня 4 категорії для бронювання: готелі, столики в ресторанах, авіаквитки, З / Д квитки. Система працює чітко і швидко, хоча особливою зручністю не відрізняється. Головний мінус даного сервісу - маленька кількість ресторанів підключених до даної системи.
Маркетинг план
Продуктом є послуга по бронюванню столиків у ресторанах (online).
Дана галузь є не дуже розвиненою в нашій країні. Попит на дану послугу є не дуже високим на сьогодні, через недостатність обґрунтованості її корисності для населення (споживачів) та ресторанного бізнесу. Проте при достатньому роз’ясненні для споживачів зручності користування даною послугою, а для ресторанів – вигоди реклами закладу та визначення його рейтингу серед інших.
Ресторанний бізнес продовжує залишатися досить цікавим для інвестицій. Знизилася на 30-40% - до 400-500 тис. грн. (Для невеликих орендованих приміщень) вартість виходу на цей ринок стимулювало приплив нових інвестицій. Цьому сприяло зниження орендних ставок, падіння вартості будівельних робіт і витрат на персонал. За даними Держслужби статистики, оборот ресторанного господарства (з урахуванням обороту фізичних осіб-підприємців) становив близько 20 млрд. грн. Щорічне зростання ринку в середньому становить 17%.
Все більше українців воліють робити покупки в мережі інтернет. Ринок інтернет продажів в 2011 склав понад $ 500 млн.

З психологічної точки зору, дана послуга покращить роботу ресторанного бізнесу та зробить життя споживачів легшим, завдяки тому, що клієнт ресторану заздалегідь буде знати про те, що від забронював столик, місце розташування останнього, меню ресторану та його цінову політику. В свою чергу для закладу така послуга буде винятковою рекламою та додатковим залученням клієнтів.
Цінова політика
На початку виходу на ринок ми пропонуємо безоплатну рекламу ресторанів на нашому ринку. З розвитком популярності та частоти відвідуваності нашого сайту, ми пропонуємо провести анкетування, яке визначить показник популярності нашого сайту. За умови, що сайт буде популярним, ми пропонуємо нашим клієнтам – ресторанам фіксовану плату за рекламу, що буде збільшуватися разом з об’ємом відвідуваності. Для населення (споживачів) послуги нашого сайту будуть цілком безоплатними.
Стратегія збуту і розподілу
Ми плануємо довести свої послуги до споживача та ресторанів за допомогою реклами та інших засобів розкрути сайту.
Для цього потрібна спеціальна підготовка наших працівників у цій галузі.

Організаційний план
Організаційно-правова форма фірми є товариством з обмеженою відповідальністю. Потрібно зазначити, що така організаційно-правова форма підприємства є найбільш вигідною для його власників. Відповідно до ст. 80 Господарського кодексу України товариством з обмеженою відповідальністю є господарське товариство, що має статутний капітал, поділений на частки, розмір яких визначається установчими документами, і несе відповідальність за своїми зобов’язаннями тільки своїм майном. Учасники товариства , які повністю сплатили свої вклади, несуть ризик збитків, пов’язаних з діяльністю товариства , у межах своїх вкладів.
Вибір такої організаційно-правової форми має ряд переваг для власників фірми. По-перше, власники несуть відповідальність тільки в межах своїх вкладів, у разі банкрутства. По-друге, на сьогодні існує значна кількість нормативно-правових актів спрямована на спрощення оподаткування ТОВ. По-третє, існує розгалужена система варіантів оподаткування ТОВ, що дозволить вибрати найбільш підходящий.
У майбутньому, можлива зміна організаційно-правової форми підприємства. Найбільш підходящим є перетворення ТОВ у акціонерне товариство.
Потреба фірми в персоналі;
Фірма потребує 2 спеціалістів у галузі ІТ для здійснення безпосередньої діяльності фірми. Також фірма потребує 5 працівників для обслуговування діяльності фірми: 2 менеджера, секретар, бухгалтер, юрист.
Кадрова політика і стратегія
Кадрова політика підприємства знаходить своє виявлення у правилах внутрішнього розпорядку ТОВ. в них закріплені основні принципи діяльності підприємства з питань підбору кадрів, також визначається тип роботи з персоналом.
Основні принципи формування кадрової політики:
 Науковість, використання всіх сучасних наукових розробок у цій галузі, які могли б забезпечити максимальний економічний і соціальний ефект;
 Комплексність, коли мають бути охоплені всі сфери кадрової діяльності;
 Системність, тобто облік взаємозалежності та взаємозв'язку окремих складових цієї роботи;
 Необхідність обліку як економічного, так і соціального ефекту, як позитивного, так і негативного впливу того чи іншого заходу на кінцевий результат;
 Ефективність: будь-які витрати на заходи в цій галузі повинні окупатися через результати господарської діяльності.

ТОВ проводить відкриту кадрову політику. Вона характеризується тим, що організація прозора для потенційних співробітників на будь-якому рівні, організація готова прийняти на роботу будь-якого фахівця відповідної кваліфікації без врахування досвіду роботи в інших організаціях. Така кадрова політика може бути адекватна для нових організацій, що ведуть агресивну політику завоювання ринку, орієнтованих на швидкий ріст і стрімкий вихід на передові позиції у своїй галузі.

Оцінка ризиків
Аналіз факторів зовнішнього середовища
Група факторів Фактор Вияв Запропоновані заходи для підприємства
Економічні Загроза високих темпів інфляції Знецінюються грошові накопичення Ведення фінансових операцій, спрямованих на підтримання купівельної спроможності заощаджень
Скорочення доходів споживачів Знижується попит на послуги фірми Збільшення рекламної програми, можливе збільшення видів послуг, які надаються, зниження вартості послуг.
Збільшення кількості незайнятого населення Дешева робоча сила
Підвищення процентних ставок за кредитами Подорожчання кредиту Збільшення обсягів виручки


Правові
Погане правове регулювання інтернет бізнесу Не встановленні межі дозволеного та забороненого. Велика кількість послуг не підлягають оподаткування. Збільшення прибутку в різний спосіб.

Політичні
Заінтересованість держави в розвитку українського інтернет ринку. Можлива допомога держави в розвитку бізнесу. Збільшення прибутку. .

Соціальні Зниження рівня освіченості Зменшення кількості клієнтів, цільової бази Спрощення доступу до інформації, яка надається фірмою.
Категория: Мои файлы | Добавил: opteuropa | Теги: Бізнес план, . Маркетинг-план, скачать безплатно, Бронювання столиків online
Просмотров: 521 | Загрузок: 11 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно