Главная » Файлы » Контрольные работы » Контрольные работы |
Закон України
[ Скачать с сервера (23.2 Kb) ] | 03.06.2017, 00:19 |
Сф. держ упр. Правове регулювання: -закони -підзаконні Нпа ( 1. Укази Президента України. 2. Акти КМУ. 3. Акти ВРУ) Суб’єкти адміністра тивно-правового управління Основні функції суб’єктів Основні поняття, які характ. визначену сферу управл. 7 Методи державного управління ( зазначити не менше 5 ) Теоретичні та практичні проблеми у сфері ( 5 проблем) Конкретні шляхи вирішення кожної із зазначених проблем модульна робота 12 група Гнатенка Владислава Сфера соціального захисту населення Закон України «Про пенсійне забезпечення» від 6 грудня 1992 р «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» «Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування» від 25 червня 1997 р.3, «Про загальнообов'язкове державне соціальне стра-хування на випадок безробіття» від 2 березня 2000 р 1.Президент України; 2.Кабінет Міністрів України; 3. Міністерство праці та соціальної політики україни 4. місцеві державні адміністрації; 5. виконавчі органи сільських, селищних, міських рад. 6. відомчі органи соціального забезпечення (МВС, Служби безпеки, Міноборони України) 7. управління (відділи) 8. комісія для призначення пенсій при місцевих державних адмі-ністраціях, виконкомах районної (міської) ради 9. медико-соціальні експертні комісії -участь у формуванні та забезпеченні реалізації державної політики у визначених сферах; - забезпечення через систему підпорядкованих йому органів реалізації права громадян на соціальний захист шляхом своєчасного та адресного надання соціальної підтримки, в тому числі державної допомоги малозабезпеченим громадянам, у разі втрати роботи, працездатності, досягнення пенсійного віку. -міністерство праці та соціальної політики України бере участь у розробленні проектів Державної програми економічного та соціального розвитку України, Державного бюджету України; забезпечує здійснення моніторингу у сфері праці, зайнятості, соціального захисту, соціального страхування, пенсійного забезпечення та соціального обслуговування; здійснює державний нагляд у сфері загальнообов'язкового державного соціального страхування та за додержанням вимог законодавства щодо призначення і виплати пенсій у солідарній 1.Пенційний фонд України 2.Соціальний захист 3.Соціальна активність 4.Соціальна інфраструктура 5.Соціальна система 6.Соціальний розвиток 7.Соціальні класи прогнозування, планування, облік, контроль, аналіз -Проблеми фінансової забезпеченості соціальної сфери -Недостатні обсяги бюджетниї коштів для фінвнсування соціальної сфери -Практично всі статті соціальниї видатків фінансуються в меншому обсязі, ніж це необхідно для діючої соціальної підтримки населення зокрема недофінвнсування системи охорони здоровя,освіти -Відсутність меїанізму розрахунку реальної вартості забезпечення соціальних гарантій Відсутність механізмів забезпечення якості соціальних послуг,що надаються. Варто сказати, що видатки на соціальне спрямування є одними з найбільш вагомих, але їх не вистачає для задоволення потреб населення в повному обсязі. Зокрема, в найбільш критичному становищі на сьогодні опинилися такі галузі соціальної сфери як освіта та охорона здоров'я. Нагальна проблема, що постала перед урядом, економістами та науковцями, пошук дієвих методів фінансування освіти та охорони здоров'я, які б надалі забезпечували доступність цих послуг, але й водночас покращили загальний стан їх функціонування. Сфера житлово- комунального господарства Житловий кодекс Української РСР (30.06.83 № 5464-Х); Цивільний кодекс України (16.01.03 № 435-IV); Земельний кодекс України (25.10.01 № 2768-ІІІ); Про метрологію та метрологічну діяльність (11.02.98 № 113/98-ВР); Про місцеве самоврядування в Україні (21.05.97 № 280/97-ВР); Про місцеві державні адміністрації (09.04.99 № 586-XVI); Про приватизацію державного житлового фонду (19.06.92 № 2482-XII); Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку (29.11.01 № 2866-ІІІ); Про внесення змін до статті 28 Закону України " Про об'єднання співвласників багатоквартирного будинку" (від 03.11.05 № 3053-IV); Про передачу об'єктів права державної та комунальної власності (03.03.98 № 147/98-ВР); Про Загальнодержавну програму реформування і розвитку житлово-комунального господарства на 2004-2010 роки (24.06.04 № 1869-IV); Про житлово-комунальні послуги (24.06.04 № 1875-IV); Про реструктуризацію заборгованості з квартирної плати, плати за житлово-комунальні послуги, спожиті газ та електроенергію (20.02.03 № 554-IV); Про внесення змін до деяких законів України з питань забезпечення житлових прав громадян, які проживають у гуртожитках (03.03.05 № 2453); Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні (11.12.03 № 1382-IV). Про затвердження правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР (постанова Ради Міністрів УРСР від 11.12.84 № 470); 1.Президент України; 2.Кабінет Міністрів України; 3. профільні міністерства, комітети, відомства; 4. місцеві державні адміністрації; 5. виконавчі органи сільських, селищних, міських рад. 6.Житлово комунальні відділи управління районних державниї адміністрацій і викон.комів сільських селищних міських рад 1) участь у формуванні та забезпечення реалізації державної політики у сфері житлово-комунального господарства, житлової політики та міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус), благоустрою населених пунктів, галузі поховання; 2) управління, координація та регулювання діяльності у зазначеній сфері; 3) реформування житлово-комунального господарства; 4) технічне регулювання у сфері житлово-комунальногогосподарства та міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус); 5) забезпечення проведення єдиної технічної, соціально-економічної політики у сфері питної води та питного водопостачання; 6) регулювання діяльності суб'єктів природних монополій усфері централізованого тепло-, водопостачання та водовідведення, крім діяльності суб'єктів господарювання, що здійснюють комбіноване виробництво теплової і електричної енергії та/або використовують нетрадиційні чи поновлювані джерела енергії; 7) захист прав споживачів житлово-комунальних послуг у межах своїх повноважень, визначених законодавством. Жилово-комунальне господарство Житлове господарство Водопровідно-каналізаційне господарство Теплопостачання Електропостачання Газопостачання Дорожнє господарство Благоустрій і санітарне очищення Зовнішнє освітлення Ритуальне обслуговування Система аварійних ситуацій Обєднання власників житла у різні групи з метою вибору обслуговуючих підприємств на конкурсниї засадах Розвиток і застосування делегованого управління (концесій, оренди) Стимулювання якості надання послуг і зниження їх вартості через підвищення конкуренції серед надавачів циї послуг Запровадження системо договірно правових відносин Удосконалення управління та структури підприємств Застарілість обладнання Фінансові проблеми Зниження конкурентноспроможності Низька якість обслуговування надлишкові витрати через: теплові втрати Вдосконалення нормативно-правової бази Вдосконалення системи управління в галузі з урахуванням ринкових відносин. Фінансова стабілізація галузі. Технічне переоснащення ЖКГ Чітке розмежування повноважень місцевих рад та їх виконавчих органів | |
Просмотров: 451 | Загрузок: 14 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |