Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Воскресенье, 29.12.2024


Главная » Файлы » Контрольные работы » Контрольные работы

«Маркетингові дослідження»
[ Скачать с сервера (26.9 Kb) ] 04.04.2017, 13:33
20. Переваги та недоліки збору інформації сторонніми організаціями
Інформація як ресурс являє собою формалізовану сукупність знань наукового, технічного, виробничого, управлінського або іншого характера. Як економічний ресурс інформація має власника, є предметом і продуктом праці, має технологію обробки, є предметом захисту від насанкціонованого доступу до неї, має сфери комерційного використання.
Інформація – це певні дані, що містять у собі новизну і корис¬ність. Наявність інформації є однією з основних умов забезпечення міцних конкурентних позицій фірми.
Джерелами інформації про організацію, беручи насамперед зарубіжний досвід, можуть бути:
– інформація про організацію, яка публікується спеціалізованими видавництвами, спілками підприємсців, торговельними палатами;
– інформація по фірмах: товарно-фірмова, адресна, загально-фірмова, галузева, про персональні зв’язки, про фінансові зв’язки фірми, біографічні довідники;
– інформація, що публікується самими фірмами; щорічні звіти про діяльність фірм; балансові звіти фірм; проспекти фірми, виставочні та ярмаркові каталоги, монографії про діяльність фірми;
– періодична преса, що публікує спеціалізовану інформацію про фірму; інформація, що публікується у вигляді окремих випусків або додатків до економічних журналів та газети про діяльність найбільших національних фірм;
– інформація про фірми, що надається спеціалізованими організаціями та закладами, кредитно-довідковими бюро, консультаційними фірмами на основі абонементів та замовлень;
– інформація про фірми, надана на підставі замовлень урядовими установами, спілками підприємств, торговими палатами, іншими організаціями, які сприяють розвитку зовнішньоекономічної діяльності;
– ростери (досьє) на фірми, що формуються в міжнародних економічних організаціях системи ООН, ЄЕС.
Інформація може бути первинною та вторинною.
Вторинна інформація являє собою дані, зібрані раніше для цілей, що відразняються від тих , які пов’язані з вирішенням досліджуваної проблеми. Незалежно від того, достатня вона для вирішення проблеми чи ні, її низька ціна і відносно швидка доступність потребують, щоб первинні дані не збиралися до завершення ретельного пошуку вторинної інформації. Для того, щоб оцінити її загальну цінність, дослідник повинен співставити її переваги і недоліки.
Переваги вторинної інформації:
– багато її видів недорогі, оскільки не потрібний збір нових даних;
– інформація зазвичай збирається швидко, в той час як для отримання первинної інформації може знадобитись більше часу;
– часто існує декілька джерел інформації, що дозволяє виявити різні підходи, отримати більші обсяги інформації і співставити дані;
– джерела інформації (наприклад, урядові) можуть містити дані, які фірма не може сама отримати;
– інформація, зібрана з незалежних джерел, як правило, досить достовірна;
– вона допомагає в ситуаціях, коли потребується попередній аналіз.
Недоліки вторинної інформації:
– інформація може не підходити для цілей виконуваного дослідження в силу своєї неповноти, загального характера тощо.
– вторинна інформація може бути застарілою;
– методологія, що полягала в основі збору даних може бути невідомою;
– можуть публікуватися не всі результати досліджень;
– можуть існувати протиречиві дані, що може потребувати збору нової (первинної) інформації;
– оскільки багато дослідницьких проектів не можуть бути повторені, надійність інформації не завжди відома.
Джерела вторинної інформації можуть бути двох видів: внутрішня і зовнішня. Внутрішню вторинну інформацію можна отримати в межах компанії, зовнішню – з джерел з зовні фірми.
Категория: Контрольные работы | Добавил: opteuropa | Теги: «Маркетингові дослідження»скачать б, Переваги та недоліки, КОНТРОЛЬНА
Просмотров: 506 | Загрузок: 14 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно