Главная » Файлы » Контрольные работы » Контрольные работы |
Кваліфікаційна вимога для кандидата у Президенти: наявність дітей
[ Скачать с сервера (17.4 Kb) ] | 03.01.2018, 11:15 |
Конституція України встановлює необхідність застосування однакових стандартів прав і обов'язків до всіх осіб без винятку. Це означає, що кожний громадянин України має і може користуватися на рівних підставах з іншими громадянами всім обсягом конституційних прав і свобод без дискримінації з боку держави або інших осіб за будь-якими мотивами. Визначені законом кваліфікаційні вимоги до будь-якої посади не повинні порушувати конституційного принципу рівності (частина друга статті 24 Конституції України). Будь-яка кваліфікаційна вимога не може обмежувати громадян у користуванні рівним правом доступу до посади Президента. Критерієм у законодавчому встановленні кваліфікаційних вимог до будь-якої посади є доцільність. Обов’язки Президента України, зазначені у статті 106 Конституції України не пов’язані ніяк із фактом наявності дітей. Конституція України встановлює відповідні кваліфікаційні вимоги до претендентів на певні державні посади, у тому числі, і на посаду Президента (частина друга статті 103). Вимоги, які вже зазначені у Конституції України, зумовлені родом і характером діяльності Президента та є достатніми, щоб гарантувати професійність та соціальну зрілість претендента. Мета встановлення певних вимог до претендентів на зайняття будь-якої посади, у тому числі посади Президента, повинна бути об’єктивно виправдана. Будь-які вимоги повинні бути обґрунтовані, справедливі та відповідати конституційним положенням. Кваліфікаційна вимога мати дітей позбавляє можливості осіб, які досягли відповідного віку, мають релевантний досвід, освіту та підтримку громадян балотуватися на посаду Президента без врахування його професійного досвіду та політичної програми. Отже, викладене свідчить, що дана кваліфікаційна вимога для кандидата на посаду Президента не ґрунтується на принципі рівності, не є доцільною з огляду на обов’язки (стаття 106 Конституції України) та характер діяльності Президента, а тому суперечить положенням частин першої, другої статті 24 Конституції України та є дискримінаційною. 2) ЗА Конституційний Суд України, вирішуючи порушене в конституційному поданні питання, виходить з такого. | |
Просмотров: 546 | Загрузок: 13 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0 | |