Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Понедельник, 25.11.2024


Главная » Файлы » Контрольные работы » Контрольные работы

Громадянин Канади Джек Кучерук
[ Скачать с сервера (31.4 Kb) ] 03.06.2017, 00:21
Задача 5:

Громадянин Канади Джек Кучерук (представник Української діаспори в Канаді) вирішив повернутися на свою етнічну Батьківщину (Україну). Під час свого першого візиту в Україну він купив у селі Гребені сільську хату з прилеглою до неї земельною ділянкою площею 0,20 га.
Через півроку Д. Кучерук переїхав до України по постійне проживання, оселився в придбаній ним хаті та почав вести підсобне господарство.
По спливу двох років проживання в Україні, Д. Кучерук звернувся до сільської ради із заявою про надання йому в оренду земельної ділянки площею 50 га для ведення фермерського господарства. Сільська рада відмовила в задоволенні такої заяви, вказавши, що земельні ділянки сільськогосподарського призначення не передаються ні у власність, ні в оренду іноземним громадянам і запропонувала пану Кучеруку набути громадянство України.
Проконсультувавшись із юристом стосовно процедури набуття Українського громадянства, Джек Кучерук вирішив, що йому буде простіше вступити до сільськогосподарського виробничого кооперативу (СВК) “Обрій”, яке діяло у сусідньому селі.
Подавши заяву до правління СВК “Обрій”, Кучерук вказав, що він вносить в якості вступного внеску 5 тис. доларів США та нові елітні сорти пшениці, які він вивів, працюючи спеціалістом-генетиком в одній із дослідних установ м. Торонто. Загальні збори, розглянувши заяву Кучерука, прийняли рішення прийняти його до асоційованих членів СВК, оскільки він є іноземним громадянином.

Визначити коло правовідносин.
Чи були допущені порушення чинного законодавства і які саме?
Яким чином можна усунути порушення законодавства?
Яким чином Ви б порекомендували діяти в цій ситуації Джеку Кучеруку, сільській раді, СВК “Обрій” ?

1)Види відносин:
земельні (щодо набуття права користування на земельну ділянку)
майнові (щодо купівлі будинку)
адміністративні ( щодо звернення до сільської ради)
2) Чи були допущені порушення чинного законодавства і які саме?

Конституція України
Стаття 26. Іноземці та особи без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах, користуються тими самими правами і свободами, а також несуть такі самі обов'язки, як і громадяни України, - за винятками, встановленими Конституцією, законами чи міжнародними договорами України.

ЗУ «Про правовий статус іноземців та обг» від 2011 року:

Стаття 3. Засади правового статусу іноземців та осіб без
громадянства

1. Іноземці та особи без громадянства, які перебувають в
Україні на законних підставах, користуються тими самими правами і
свободами, а також несуть такі самі обов'язки, як і громадяни
України, за винятками, встановленими Конституцією ( 254к/96-ВР ),
законами чи міжнародними договорами України.
Але є обмеження:
ЗК
Стаття 81. Право власності на землю громадян

2. Іноземці та особи без громадянства можуть набувати права
власності на земельні ділянки несільськогосподарського призначення
в межах населених пунктів, а також на земельні ділянки
несільськогосподарського призначення за межами населених пунктів,
на яких розташовані об'єкти нерухомого майна, що належать їм на
праві приватної власності.

3. Іноземці та особи без громадянства можуть набувати права
власності на земельні ділянки відповідно до частини другої цієї
статті у разі:
а) придбання за договором купівлі-продажу, ренти, дарування,
міни, іншими цивільно-правовими угодами;
б) викупу земельних ділянок, на яких розташовані об'єкти
нерухомого майна, що належать їм на праві власності;

в) прийняття спадщини.

4. Землі сільськогосподарського призначення, прийняті у
спадщину іноземцями, а також особами без громадянства, протягом
року підлягають відчуженню.
+ ст.22 :
5. Землі сільськогосподарського призначення не можуть
передаватись у власність іноземцям, особам без громадянства,
іноземним юридичним особам та іноземним державам.

Стаття 31. Землі фермерського господарства

1. Землі фермерського господарства можуть складатися із:

а) земельної ділянки, що належить на праві власності
фермерському господарству як юридичній особі;

б) земельних ділянок, що належать громадянам - членам
фермерського господарства на праві приватної власності;

в) земельної ділянки, що використовується фермерським господарством на умовах оренди.

2. Громадяни - члени фермерського господарства мають право на
одержання безоплатно у власність із земель державної і комунальної
власності земельних ділянок у розмірі земельної частки (паю).

Стаття 93. Право оренди земельної ділянки

1. Право оренди земельної ділянки - це засноване на договорі
строкове платне володіння і користування земельною ділянкою,
необхідною орендареві для провадження підприємницької та іншої
діяльності.

2. Земельні ділянки можуть передаватися в оренду громадянам
та юридичним особам України, іноземцям і особам без громадянства,
іноземним юридичним особам, міжнародним об'єднанням і
організаціям, а також іноземним державам.

Стаття 123. Порядок надання земельних ділянок державної або
комунальної власності у користування

1. Надання земельних ділянок державної або комунальної
власності у користування здійснюється Верховною Радою Автономної
Республіки Крим, Радою міністрів Автономної Республіки Крим,
органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування.

Рішення зазначених органів приймається на підставі проектів
землеустрою щодо відведення земельних ділянок у разі:

надання земельної ділянки із зміною її цільового призначення;

формування нових земельних ділянок.

Надання у користування земельної ділянки в інших випадках
здійснюється на підставі технічної документації із землеустрою
щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки. В такому
випадку розроблення такої документації здійснюється на підставі
дозволу, наданого органом виконавчої влади, органом місцевого
самоврядування, уповноваженим здійснювати розпорядження цією
земельною ділянкою. { Абзац п'ятий частини першої статті 123 із
змінами, внесеними згідно із Законом N 3613-VI ( 3613-17 ) від
07.07.2011 }

Земельні ділянки державної та комунальної власності, на яких
розташовані будівлі, споруди, інші об’єкти нерухомого майна, що
перебувають у державній та комунальній власності, передаються
особам, зазначеним у пункті "а" частини другої статті 92 цього
Кодексу, лише на праві постійного користування.

2. Особа, зацікавлена в одержанні у користування земельної
ділянки із земель державної або комунальної власності за проектом
землеустрою щодо її відведення, звертається з клопотанням про
надання дозволу на його розробку до відповідного органу виконавчої
влади або органу місцевого самоврядування, які відповідно до
повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, передають у
власність або користування такі земельні ділянки.
У клопотанні зазначаються орієнтовний розмір земельної
ділянки та її цільове призначення. До клопотання додаються
викопіювання з кадастрової карти (плану) або інші графічні
матеріали, на яких зазначено бажане місце розташування та розмір
земельної ділянки, письмова згода землекористувача, засвідчена
нотаріально (у разі вилучення земельної ділянки).
3. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого
самоврядування в межах їх повноважень у місячний строк розглядає
клопотання і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо
відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його
наданні. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише
невідповідність місця розташування земельної ділянки вимогам
законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, а
також генеральних планів населених пунктів, іншої містобудівної
документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань
використання та охорони земель адміністративно-територіальних
одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування території
населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.

Забороняється відмова у наданні дозволу на розробку проекту
землеустрою щодо відведення земельних ділянок, місце розташування
об'єктів на яких погоджено відповідним органом виконавчої влади
або органом місцевого самоврядування згідно із статтею 151 цього
Кодексу.

Умови і строки розроблення проектів землеустрою щодо
відведення земельних ділянок визначаються договором, укладеним
замовником з виконавцем цих робіт відповідно до типового договору.
Типовий договір на розроблення проекту землеустрою щодо відведення
земельної ділянки затверджується Кабінетом Міністрів України.

4. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки
погоджується в порядку, встановленому статтею 186-1 цього Кодексу.

5. У разі якщо місце розташування об'єкта, розміри і межі
земельної ділянки, що пропонується до вилучення (викупу), та умови
вилучення (викупу) цієї ділянки погоджені згідно з вимогами
статті 151 цього Кодексу, які під час розроблення проекту
землеустрою щодо відведення земельної ділянки не змінилися, проект
погодженню не підлягає.

6. Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого
самоврядування у двотижневий строк з дня отримання проекту
землеустрою щодо відведення земельної ділянки, а в разі
необхідності здійснення обов'язкової державної експертизи
землевпорядної документації згідно із законом - після отримання
позитивного висновку такої експертизи приймає рішення про надання
земельної ділянки у користування.

7. Якщо земельна ділянка надається у користування за
погодженням з Верховною Радою України, погоджений проект
землеустрою щодо відведення земельної ділянки подається до Ради
міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та
Севастопольської міських державних адміністрацій, які із своїми
пропозиціями та позитивним висновком державної експертизи
землевпорядної документації подають зазначений проект до Кабінету
Категория: Контрольные работы | Добавил: opteuropa | Теги: “Обрій”, КОНТРОЛЬНА, Громадянин Канади Джек Кучерук, скачать безплатно
Просмотров: 519 | Загрузок: 19 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно