Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Среда, 27.11.2024


Главная » Файлы » Доклады » Доклады

"Профіль ресторану "Прага"
[ Скачать с сервера (196.3 Kb) ] 14.05.2017, 14:59
Вступ
1. Аналіз мікросередовища ресторану "Прага"
1.1 Аналіз споживачів
1.2 Аналіз постачальників
1.3 Аналіз конкурентів
1.4 Контактні аудиторії
2. Розробка реклами закладу
3. Анкетування
4. SWOT - аналіз підприємства
Висновки
Список використаної літератури
Додаток А
Додаток Б

Вступ
Для свого нового життя «Прага» почерпнула естетику європейського заміського особняка. Заклад, зведений понад пів століття тому, розквітло класичним інтер'єром в сучасній інтерпретації. Воно декоровано незвичайної краси антикварними вазами, люстрами і торшерами. Зали й кімнатки «Праги» рясно заповнює жива зелень, а на підвіконнях і ручках м'яких диванів повсюди дрімають розніжені бронзові коти. Затишні стелажі з книгами, літографії старовинного Києва - все це сповнене безтурботного спокою і добродушної батьківської опіки.
У кухні ресторану «Прага» також переплелися класика і сучасність. Шеф-кухар Віталій Поремский вважав за краще зупинитися на зрозумілій і всіма улюбленої гастрономії, яка б гармоніювала з неспішним відпочинком на лоні природи. Меню пропонує вибір популярних страв Італії, Сходу і слов'янських країн, які поєднують у собі домашню душевність та елегантність ресторанної подачі. Основний акцент зроблено на м'ясі в його різних інтерпретаціях. Стейки з американської яловичини, телятину на кістці, цесарки, французького курчати і ще масу неймовірно смачних страв готують в іспанській дров'яної печі - хоспер. Таке спеціалізоване обладнання преміум-класу дозволяє досягти чудових смакових якостей свіжих продуктів.
Як і личить статному особняку, «Прага» - масштабна і різнолика. Головний зал - «Вітальня» - вражає витонченими вигинами арок, тонкостанною колонадою з капітелями, аристократичною висотою стель і віконних прорізів. На другому поверсі розташувалася затишна «Дзеркальна кімната» (10-12 посадочних місць), примітною деталлю якої є дзеркальне полотно в позолоченій багетній рамі, а також «Бібліотека» - кімната в «інтелектуальному» стилі, місткістю до 25 чоловік. На першому поверсі - три невеликі кімнатки на 6-7 гостей: строгий і лаконічний «Кабінет», жива і яскрава «Квіткова кімната» і «Гранатова кімната», заповнена вазами зі свіжими південними фруктами.
Піднімаючись по широким мармуровим східцях на другий поверх і поринаючи в розкіш нетлінної класики, не зволікають нахлинути поетичні думки про те, як краса справедливо перемагає навмисну функціональність. Саме навмисну, адже лагідна, інтелігентна «Прага» не буде марно хизуватися своєю прекрасною технічною оснасткою та сучасною ергономікою. Але варто тільки прикувати увага до деталей ... Розсувні скляні стулки по периметру головного залу при необхідності трансформують його у відкриту площадку, дозволяючи насолоджуватися під час трапези свіжим лісовим повітрям; кований балкончик «Вітальні» легко перетворюється в сцену, заповнюючи весь зал осяжною і багатою акустикою живої музики. У торця будівлі знаходиться веранда галерейного типу: у звичайному режимі - це залитий світлом зимовий сад, при особливих випадках – чудовй майданчик для будь-якого фешн-заходу. «Прага» обладнана сучасною аудіо- і відеосистемою, дитячою кімнатою, величезною паркуванням на 70 місць. Розмір загальної площі, віддаленість від житлового масиву і свіжість паркової зони надають майже необмежені можливості для проведення банкетів: тут однаково доречний вишуканий світський фуршет, офіційна презентація чи зустріч «без краваток», зворушливо відображений у пам'яті випускний бал або гучне весільне торжество.
У «Празі» романтиці складно не піддатися - їй можна тільки марно пручатися. Озеро з парою білосніжних лебедів, доглянуті тінисті алейки з низкою струнких вуличних ліхтарів, безліч балкончиків і літніх терас дають солодке відчуття безмежної свободи. Лісове повітря знімає напругу з будь-якої ситуації: з сімейного спілкування - побутові проблеми, з ділової зустрічі - байдужий формалізм, з побачення - нервову буденність. Само собою приходить розуміння, як в такому гарному світі все це марно і недоречно ...

1. Аналіз мікросередовища ресторану "Прага"
1.1 Аналіз споживачів
Даний розділ базується на складанні профілю тих, хто купує продукт, що реалізується підприємством. Вивчення споживачів дозволяє підприємству визначити який продукт найбільш привабливий для споживача та вказує на що саме закладу потрібно звертати увагу при наданні своїх послуг.
Після проведення анкетування в даному ресторані можна зробити такі висновки: що відвідувачі цього ресторану віком від 25 до 40 років, переважна більшість яких управлінці. Дані про вік і стать відвідувачів наведені на рис.1.1 та рис.1.2
Рис.1.1

Рис.1.2

Крім того було виявлено, що в даний ресторан люди приходять на романтичні побачення, вечерю в сімейному колі або відпочити з друзями. Також «Прага» надає послуги з організації бенкетів, фуршетів, святкування весіль та інших важливих заходів. Анкетування показало, що відвідувачі цінять комфортну атмосферу закладу та якість обслуговування, що для багатьох клієнтів стає вирішальним при виборі закладу для відпочинку.
Відвідувачі ресторану, за даними анкетування, мають більше середнього рівень доходів, тобто від 5000грн на місяць. Також можна зазначити і те, що даний заклад має постійний контингент відвідувачів, які дуже цінують високий рівень сервісу та якість обслуговування, оригінальність і розмаїття страв європейської та східної кухні ресторну «Прага».
За даними анкетування можна зробити висновки, що відвідувачі ресторану «Прага» завжди задоволені своїм візитом, їм дуже подобається атмосфера закладу, якість обслуговування, асортимент страв та напоїв, високий рівень професіоналізму персоналу. Враховуючи те, що цінова політика ресторану вище середнього, гості вважають, що якісь приготування став та сервісу закладу цілком відповідають їх цінам.
Отже, можна сказати, що головним показником при виборі ресторану споживачами є його місце розташування, приємна атмосфера привабливість меню та розмаїття послуг.

1.2 Аналіз постачальників
Постачальники мають велике значення для підприємства, адже від них залежить якість продуктів та своєчасність їхньої доставки. Тому при виборі постачальників потрібно ретельно вивчати їх діяльність, щоб бути впевненими в їх надійності.
Постачальниками ресторану "Прага" є переважно українські фірми та заводи. Загалом це фірми з поставки м’яса, риби і морепродуктів, кондитерських виробів, овочів, фруктів, алкогольних та безалкогольних напоїв та ін. Також даний заклад виготовляє всі свої меблі та елементи декору індивідуально, працюючи з перевіреними та надійними компаніями.
Іноземним є постачальники натурального чаю та кави.
Перелік постачальників ресторану наведениу в таблиці 1.1
Табл.1.1
Перелік фірм постачальників:
Назва фірми Назва продукту
Romatti, ТМ кава, чай
Italiaproduct кава натуральна
Чайна країна натуральний чай
«Buffalo» ТМ м’ясо
"Шоколадно, Кондитерський дім" кондитерські вироби
«Рибка» ООО риба і морепродукти
«Естамол» ООО молочні продукти
ТОВ, "Фруктова пошта" овочі та фрукти
ЗАТ, "Корзинка" крупи, каші
ТОВ, "Яготин" молочні продукти
Сотка, ТМ алкогольні напої
ТМ «Водный мир» безалкогольні напої
«Глорія АС» хлібо-булочні вироби
«Єврохолдинг груп» ООО бакалія

1.3 Аналіз конкурентів
За останні 10 років кількість ресторанів на українському ринку збільшився на 48%, це пов’язано зі зростанням попиту на відвідування закладів ресторанного господарства.
Головними конкурентами ресторану "Прага" за територіальними показниками є: ресторан «Щастя» та готельно-ресторанний комплекс «Фортеця Гетьман». За рівнем якості обслуговуваня та асортиментом меню «Прага» конкурує з ресторанами «Велюр», «Сейф», «Конкорд» та іншими закладами мережі «Наша карта» і «Carte Blanche». Вони конкурують між собою завдяки схожості асортименту меню, у них дуже схожі стратегічні цілі і наміри, а також схожа аудиторія відвідувачів. Рівень цін в даних закладах приблизно однаковий, середня ціна чеку 350-400 грн.
Графік роботи даних кав'ярень майже однаковий з 9 до 23 години, але готельно-ресторанний комплекс "Фортеця Гетьман" працює цілодобово.
Характеристика конкурентів даного ресторану наведена в табл.1.2
Табл.1.2
Характеристика конкурентів ресторану "Прага"
Показники Конкурент №1 Конкурент №2
1. Найбільші конкурентні підприємства "Щастя"
"Фортеця Гетьман"
2. Цілі конкурентів Збільшення ринкової частки Збільшення ринкової частки
3. Сильні сторони конкурентів
- вигідне місцезнаходження
- власний контингент відвідувачів
- рекламна компанія - вигідне місцезнаходження
- вишуканий інтер'єр закладу
- різноманітність меню

4. Слабкі сторони конкурентів - високі ціни
- одноманітність меню
- не має постійних відвідувачів
- коливання цін закладу

5. Характер дій Наступальні та захисні дії
Наступальні та захисні дії

1.4 Контактні аудиторії
Контактні аудиторії - це групи, що виявляють інтерес до діяльності фірми і можуть вплинути на досягнення поставлених цілей.
- Внутрішні контактні аудиторії - трудовий колектив, акціонери підприємства, рада директорів.
- Місцеві контактні аудиторії - місцеві жителі
- Контактні аудиторії державних установ
- Фінансові контактні аудиторії

- Контактні аудиторії засобів масової інформації
Категория: Доклады | Добавил: opteuropa | Теги: Кафедра маркетингу, анкетування, Профіль ресторану Прага, скачать безплатно
Просмотров: 935 | Загрузок: 25 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно