Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Среда, 27.11.2024


Главная » Файлы » Доклады » Доклады

Профіль ресторану «Дніпро»
[ Скачать с сервера (311.0 Kb) ] 14.05.2017, 14:58
ЗМІСТ
Вступ
1. Розділ 1 Аналіз мікросередовища ресторану «Дніпро»
1.1 Аналіз конкурентів
1.2 Аналіз постачальників
1.3 Аналіз споживачів
1.4 Аналіз контактних аудиторій
2. Розділ 2 Розробка рекламної компанії ресторану «Дніпро»
3. Розділ 3 Аналіз анкет відвідувачів ресторану «Дніпро»
4. Розділ 4 SWOT-аналіз ресторану «Дніпро»
Висновок
Список використаних джерел

ВСТУП
Ресторан «Дніпро» давно завоював славу одного з найбільш респектабельних ресторанів Києва. З початку свого існування (1964 рік) тут побувало більше 5 мільйонів гостей з різних куточків світу. Серед них знані політики та всесвітньо відомі зірки, такі як: сім’я Кенеді, американський держсекретар Сіглер, генерал Кларк, генеральний директор всесвітньої служби «БіБіСі» - Янгер, Софі Лорен, Джина Лоллобріджіда, Хуліо Іглесіас, Рафаель, Кріс де Бург, Патрісія Каас, принцеса Монако Кароліна, Джеймс Олдрідж, Девід Копперфілд, Стінг, Мірей Матьє, Дідьє Маруані та багато інших.
В ресторані «Дніпро» проводились офіційні прийоми на честь президентів Фінляндії, Португалії, Литви та Австрії. Протягом декількох років Посольство Японії кожного року святкує День народження Імператора в ресторані «Дніпро».
Як і належить ресторану класу «люкс», меню включає широкий асортимент традиційних українських та європейських страв, які вишукано подаються гостям. Ресторан «Дніпро» славиться своїми кухарями, серед яких семеро мають професійну категорію «майстер-кухар», а також є багаторазовими переможцями чемпіонатів Європи та світу з кулінарного мистецтва. На сніданок ресторан пропонує гостям більше 70 видів страв!
Ресторан «Дніпро» має великий досвід у проведенні різноманітних свят. Це ідеальне місце для організації банкетів, фуршетів, прийомів, ділових та романтичних зустрічей. Ресторан може вмістити до 220 осіб.
До ресторану примикають дві суміжні зали:
Зал «Лєда» — суміжний з центральним залом ресторану «Дніпро». Витончений дизайн створює атмосферу святкового затишку. Зал розрахований на 35 осіб за спільним банкетним столом.
Зал «Візантія» — декорований під середньовіччя. Ідеальне місце для серйозних переговорів та прийняття зважених рішень. Зал вміщує до 25 осіб за спільним столом.
РОЗДІЛ 1 Аналіз мікросередовища ресторану «Дніпро»

1. 1 Аналіз конкурентів

Конкурентний аналіз спрямований на визначення можливостей, загроз і відшукування стратегічних невизначеностей, що можуть створюватися конкурентами, що суперничають на певному ринку. Аналіз починається з визначення головних і потенційних конкурентів. Потім переходять до більш глибокого і ретельного вивчення різних аспектів їхньої діяльності: місії, цілей, стратегій, сильних і слабких сторін.
Знання про конкурентів, їх реальні і планові дії є основою для стратегічної орієнтації підприємства в конкурентному середовищі. Технологія формування стратегії конкуренції, орієнтована на використання сильних сторін діяльності підприємства з урахуванням активності конкурентів і особливостей розвитку ринку, є важливим інструментом формування стратегічних конкурентних переваг.
В готелі “Дніпро“ аналізом діяльності конкурентів займається відділ маркетингу та продажів.
Проведені дослідження можна представити у вигляді таблиці де представлені основні конкуренти.
Таблиця 1.1
Основні конкуренти за місцем розташування

Порядковий номер Назва Місце розташування Рейтинг
1 Готель «Русь» Госпітальна вул.4 3
2 Olimpic Hotel Госпітальна, 12 4
3 GoodRent
Госпітальна
4 Luxury Apartments Darvina Street
Дарвіна, 10 4
5 Royal Hotel De Paris
Червоноармійська, 5 4
6 Готель Прем'єр Палац
Бульвар Т.Шевченка 5-7/29 5
Серед найближчих закладів аналогічного типу які створюють конкуренцію готелю «Дніпро» можна відмітити: готель «Русь» Olimpic Hotel, GoodRent, Luxury Apartments Darvina Street, Royal Hotel De Paris, Готель Прем'єр Палац.
Готель «Русь» незважаючи на те що готель є нижчим за рівнем комфорту і має лише 3* він створює гідну конкуренцію. Порівняння додаткових послуг що надаються представлені в табл.1.2

Таблиця 1.2
Порівняльна характеристика додаткових послуг

Готель Русь Готель Дніпро
• бізнес-центр Оздоровчий комплекс;

• служба конс'єржі Індивідуальні і групові екскурсії;

• пральня і хімчистка Пункт обміну валют;
• цілодобове обслуговування номерів Авіакаса та туристичні послуги;
• сейфи в службі прийому і розміщення Банкомат;
• салон краси Послуги консьєржа;
• салон тайського масажу Рум-сервіс;
• фітнес-зал Інтернет Wi-Fi;
• галерея магазинів Камера схову;
• відділення банку Пральня;
• оренда автомобілів Хімчистка;
• безкоштовна парковка, що охороняється Салон-перукарня;
• замовлення авіа- та залізничних квитків Черговий менеджер (цілодобово)
• замовлення екскурсій Оператор вхідних дзвінків
Магазин сувенірів
Автостоянка в підземному гаражі.
Окрім того готель Русь пропонує доволі комфортабельні номери які мало чим поступаються як в інтер’єрі так і по комфортабельності номерам які представлені в готелі «Дніпро». Тому реконструкція яка почалася в 2010 р. і створення нових сучасних номерів має позитивно вплинути на відвідуваність готелю.
Оскільки клас готелю «Русь» нижчий, то він становить конкуренцію в цінах. Так в готелі Дніпро найнижча ціна за номер від 1400 грн. за добу в той час як в готелі «Русь» 800 грн.
Обидва готелі мають ресторани високо класу, а також лобі-бар.
Висновок: на основі проведеного аналізу можна сказати, що найбільшими конкурентами готелю «Дніпро» є готель «Русь», Olimpic Hotel, Luxury Apartments Darvina Street, Royal Hotel De Paris і Готель Прем'єр Палац.

1.2 Аналіз постачальників
Готель «Дніпро» здійснює закупівлю продукції в ресторан великими партіями. Враховуючи кількість відвідувачів деяка продукція закуповується з запасом на декілька днів.

Таблиця 1.3
Постачальники продукції для ресторану
Продукція Постачальник
Молоко Білоцерківський молочний комбінат
Соуси, масла Група компаній «ИМПЕКС»
М’ясна Івниця Сумська обл..
Овочева Станко групп, ООО Київ

Спеції Эко Фудз, ООО

Хлібо-булочні вироби Власне виробництво
Кондитерські вироби Власне виробництво

Висновок: найбільше готелю необхідно постачати продукти харчування, і найбільшими постачальниками є Білоцерківський молочний комбінат, Група компаній «ИМПЕКС» та інші.
1.3 Аналіз споживачів
Анкетування – емпіричний соціально-психологічний метод одержання інформації на підставі відповідей на спеціально підготовлені, що відповідають основній задачі дослідження питання, що складають анкету. Анкетування – метод масового збору матеріалу за допомогою спеціально розроблених анкет. Анкетування ґрунтується на припущенні, що людина відверто відповідає на задані йому питання. Однак, як показує останні дослідження ефективності даного методу, ці чекання виправдуються приблизно наполовину. Це обставина різка звужує діапазон застосування анкетування і підриває довіра до об'єктивності отриманих результатів.
Зараз використовуються різні типи анкет:
 Відкриті, надає респондентові можливість відповідати своїми словами. Відповіді на них містять більше інформації, але їх складніше обробляти.
 закриті, у яких учням приходиться вибирати один з готових відповідей;
Закрите запитання містить усі можливі варіанти відповідей і опитуваний просто вибирає один із них.
Форми закритих запитань можуть бути різні. Найпоширенішими з них є альтернативні запитання (передбачають відповідь „так" або „ні") і запитання з вибірковою відповіддю. Доволі часто дослідники використовують усілякі шкали, зокрема:
• шкалу оцінок (від „незадовільно" до „відмінно");
• шкалу Лайкерта, де респондентові пропонують висловити ступінь згоди чи незгоди із суттю зробленої заяви;
• семантичний диференціал, тобто шкалу розрядів між двома біполярними поняттями, на якій респондент обирає точку, що відповідає його сприйняттю певної характеристики.
 іменні, потребуючі вказувати прізвища випробуваного;
 анонімні, що обходяться без неї й ін.
Анкетування може бути усним, письмовим, індивідуальним, груповим, але в будь-якому випадку повинне відповідати двом вимогам – репрезентативності й однорідності вибірки. Матеріал анкетування піддається кількісній і якісній обробці.
Під час проведення анкетування потрібно визначити мету, що ми ставимо вибираємо як об’єкт дослідження:
 Вивчення товару. Під вивченням товару розуміють ті напрямки досліджень, що мають на меті відповісти на запитання, наскільки товари, що вироблені або вироблятимуться даним підприємством, відповідають потребам, смакам, бажанням споживача.
 Вивчення покупця. Метою вивчення покупця є виявлення і детальне дослідження тих категорій осіб (покупців і споживачів), котрим адресована продукція фірми, а також їхніх навичок і мотивів, якими вони керуються у своїй поведінці на ринку.
 Вивчення ринку. Кожен ринок не є якимось однорідним утворенням, він диференціюється за різноманітними ознаками. Під вивченням ринку розуміють дослідження галузевих, регіональних, товарних ринків і ринків покупців. Основна мета такого дослідження - визначити (загалом або щодо кожного ринку зокрема) потенціал продажу і скласти прогноз на майбутнє. Іншими словами, дати кількісну оцінку існуючих і потенційних можливостей збуту продукції фірми.
Вивчення навколишнього середовища. Діячеві міжнародного ринку потрібно розібратися в закордонному середовищі й іноземних інституціях і бути готовим до перегляду фундаментальних уявлень про те, як люди реагують на спонукальні прийоми маркетингу. Відмінності і значущість політичного, культурного, економічного й інституційного оточення суттєво впливають на комплекс маркетингу. Набір товарів і послуг, розрахованих на задоволення виявлених потреб в одній країні, наприклад європейській, буде суттєво відрізнятися від такого набору для іншої країни, скажімо африканської.

Таблиця 1.4
Аналіз анкетування
Середній вік відвідувачів 24 роки
Середній дохід 4800 грн.
Більшість опитаних Чоловіки (70%)
Рівень задоволеності 78%
Висновки:
За результатами проведених досліджень можна зробити висновок, що готелю «Дніпро» при плануванні та проведені своєї роботи потрібно орієнтуватися на такого споживача: чоловік віком 25-40 років, дохід якого складає більше 10000 грн., який подорожує раз на місяць з діловою метою.
Крім того готелю слід переглянути якість надання своїх додаткових послуг., тобто пришвидшити роботу рум-сервісу, покращити роботу Інтернету, пришвидшити обслуговування в ресторані, відремонтувати кондиціонери, надавати додаткові ліжка для дітей, відвести номери для тих, хто не палить і для людей з обмеженими фізичними можливостями та багато іншого.
Категория: Доклады | Добавил: opteuropa | Теги: SWOT, Кафедра маркетингу, Профіль ресторану «Дніпро», скачать безплатно
Просмотров: 735 | Загрузок: 17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно