Приветствую Вас, Гость! Регистрация RSS
Среда, 27.11.2024


Главная » Файлы » Доклады » Доклады

Етичний аудит: базові підходи
[ Скачать с сервера (66.0 Kb) ] 11.02.2018, 22:33
Зрозуміло, що постійне вдосконалення вимагатиме не тільки визнання динамічності внутрішнього та зовнішнього бізнес-середовища і реалізації дій, що забезпечують необхідну пристосованість, гнучкість, адаптивність стратегії діяльності підприємства. Успішність на ринку сьогодні неможлива без чіткого усвідомлення своє місії, стратегічних та тактичних цілей, визначення пріоритетів діяльності. Можна збільшити продуктивність виробництва до економічно обумовленої границі, проте в подальшому ріст капіталізації компанії здебільшого залежить від сприйняття її ринком, тобто від суб’єктивних відносин до неї. За даними одного із світових лідерів в сфері управлінського консалтингу компанії “Ернст і Янг”, від 30% до 50% успіху підприємства – в його діловій репутації. Вартість репутації складає в середньому 20-25% ринкової вартості компанії, іноді досягаючи і 85% позначки.

Репутація компанії має багато складових. Наприклад, фінансова – суттєво впливає на можливість залучення нових джерел інвестування розвитку бізнесу, сервісна – на визнання споживачами, кадрова – на відносини з власними чи потенційними співробітниками. І в цьому сенсі етичний аудит діяльності компанії має звести разом всі можливі фактори, що визначають загальну репутацію компанії та, врешті-решт, впливають на успішність її бізнесової діяльності.

Сфера етичних відносин не є відповідною для кількісних вимірювань, оскільки має справу із людськими відносинами, моральними настановами та цінностями. Цю сферу не можна виразити цифрами, або перевірити за допомогою експерименту, її характеризують за допомогою якісних показників, які можна тільки відчути та усвідомити. Навряд можна очікувати від етичного аудиту чіткого виміру етичних цінностей організації і відповідного висновку, що етичні цінності компанії відповідають прийнятним нормам. Проте знання про етичний орієнтир компанії можуть суттєво вплинути як на реалізацію сьогоденних тактичних цілей, так і на створення довготермінової стратегії розвитку.

Таким чином, етичний аудит можна визначити як процес перевірки і контролю внутрішньої та зовнішньої бізнесової спроможності підприємства до успішної діяльності на основі етичних норм та цінностей, що мають бути обумовленими інтересами всіх зацікавлених в розвитку бізнесу учасників.

Впровадження етичного аудиту дозволить підтвердити прозорість та відповідність діяльності підприємства вимогам зовнішнього середовища, які мають етичну природу, та проаналізувати вплив внутрішніх етичних цінностей та норм підприємства на досягнення бізнесового успіху.

Структура процесу етичного аудиту компанії

Досвід закордонних компаній по реалізації етичного аудиту свідчить, що аналіз внутрішньої та зовнішньої спроможності підприємства до успішної діяльності на основі етичних норм та цінностей передбачає:
· визначення сукупності показників, що можуть свідчити про подальше вдосконалення діяльності компанії;
· аналіз наявних цінностей в діяльності компанії;
· аналіз очікувань споживачів, співробітників, громадської спільноти, акціонерів, постачальників, партнерів від діяльності компанії. Основна увага цього аналізу має бути спрямована на очікування, що поки не справдилися;
· формулювання цінностей та норм, що найбільше очікуються всіма зацікавленими в розвитку бізнесу учасниками від поведінки компанії на ринку;
· аналіз специфічних проблем компанії, що, наприклад, можуть бути пов’язані з галузевою діяльності (тютюнова індустрія), операційною стратегією (географічна розпорошеність та національна неоднорідність) та ін.;
· аналіз політики управління персоналом (систем прийому на роботу, звільнення, оцінки, мотивації, навчання);
· визначення найбільш проблемних сфер діяльності компанії, що містять етичну складову. Таких, наприклад, що можуть свідчити про надмірну авторитарність, закритість, невиправдану жорсткість в прийнятті управлінських рішень.
Таким чином, етичний аудит орієнтований на цінності та норми, що обумовлюють повний спектр відносин між співробітниками всіх рівнів прийняття рішень, громадською спільнотою, акціонерами, постачальниками, партнерами, споживачами, а також визначають пріоритети бізнесового розвитку, з точки зору їхнього впливу на майбутні досягнення та поразки компанії. Треба зауважити, що хоча цінності, внутрішні процедури та зовнішні норми поведінки мають задовольняти всіх зацікавлених в розвитку бізнесу учасників, проте компанія сама визначає базову сукупність організаційних цінностей, що стає основою для її подальшого організаційного розвитку та вдосконалення.
Категория: Доклады | Добавил: opteuropa | Теги: магістерська, дипломн, КОНТРОЛЬНА, курсова, доповідь з права., курсовая работа, лабораторна робота, скачати доповідь, скачать реферат, курсач
Просмотров: 488 | Загрузок: 11 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Украина онлайн

Рейтинг@Mail.ru

подать объявление бесплатно